دوست تو

دوستت برای بدست آوردن سلامتی

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شیراز از دیدگاه مشتریان

در صورتی که شما به دنبال یافتن بهترین کلینیک روانشناسی در شهر شیراز هستید، ما در این متن پنج مرکز مشاوره برتر از دیدگاه شهروندان را به همراه اطلاعات تماس آنها در اختیار شما قرار خواهیم داد. این مراکز مشاوره روانشناسی با ارائه خدمات تخصصی و با به کارگیری رویکردهای درمانی نوین، به نیازهای روانی و عاطفی افراد پاسخ می دهند و همواره مورد اقبال عمومی قرار داشته اند. مراجعه به این مراکز می تواند به شما در یافتن راه حل مناسب برای مسائل روانی خود کمک شایانی نماید.

اگر به دنبال بهترین کلینیک روانشناسی در شیراز برای مشکلاتی مانند افسردگی، روابط زوجین، کودک و نوجوان، وسواس، فوبیا، اضطراب و غیره هستید، ما در این محتوا لیست 5 تایی از برتری‌ترین کلینیک‌های روانشناسی شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین مزایا و معایب هر یک از این کلینیک‌ها را به شما خواهیم گفت تا بتوانیم شما را در انتخاب یک درمانگر مناسب در شهر شعر و غزل‌های حافظ، شیراز یاری نماییم. این لیست بر اساس نظرات و امتیاز گوگل مپ، بازخوردهای مراجعین در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و بررسی کیفیت و خدمات کلینیک‌ها در شهر شیراز تهیه شده است.

1- کلینیک روانشناسی آگاه

کلینیک آگاه دارای دو شعبه در شهر شیراز و تهران می‌باشد که در واقع شعبه اصلی آن در شیراز است. این کلینیک تحت مدیریت و نظارت مستقیم دکتر مهدی رضا سرافراز می‌باشد که عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و از درمانگران و اساتید معروف در رویکرد روان درمانی پویشی یا ITSDP است. از همین رو بیشتر درمانگران این کلینیک را روانشناسانی با رویکرد روان درمانی پویشی کوتاه مدت شکل داده‌است. البته اگر بخواهید درمانگر شما در سایر رویکردهای درمانی باشد هم این کلینیک تنوع را برای شما رقم زده است.

در ادامه بهترین روانشناس شیراز در کلینیک روانشناسی آگاه را به همراه حوزه‌های درمانی معرفی می‌کنیم.

بهترین روانشناسان کلینیک آگاه

  1. دکتر مسعود دوست حسینی، روان پزشک
  2. دکتر زهرا ثابت:دکترای تخصصی روانشناسی و مشاور کودک
  3. سمیرا رستمی
  4. زهرا حسنی
  5. ماریه دهقان
  6. کیان عباسی
بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شیراز از دیدگاه مشتریان

حوزه‌های درمانی کلینیک روانشناسی آگاه در شیراز

  • فردی
  • کودک و نوجوان
  • زوج درمانی
  • ازدواج و طلاق
  • مشاوره خانواده
  • اعتیاد
  • تحصیلی

آدرس و راه‌های ارتباطی کلینیک اگاه شیراز

آدرس:شیراز، خیابان ملاصدرا، ابتدای کوچه 10

شماره تماس:07136474660

پیج اینستاگرام:agah_clinic

امتیاز گوگل مپ:5

آدرس در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/UofYHfTGzBg8PGRN6

2- کلینیک روانشناسی راه سبز زندگی

این کلینیک از سال 1387 توسط آقای دکتر حمیدرضا جوانمردی آغاز به کار کرده است که در حوزه های مختلف زیر خدمات مشاوره روان درمانی را در شهر شیراز ارائه می‌کنند.

  • ازدواج
  • فردی
  • زوج درمانی

از روانشناسان برتر این کلینیک می‌توان به خانم الهام حسامی و فاطمه سیاری اشاره کرد.

راه های ارتباطی و آدرس کلینیک راه سبز زندگی شیراز

آدرس:20 متری سینما سعدی، جنب بیمارستان شفا

تلفن:07132346644

امتیاز گوگل مپ:4.9

3- کلینیک روانشناسی آبان شیراز

کلینیک آبان با سابقه زیاد با مدیریت دکتر فاطمه حسنی، دکتری تخصصی روانشناسی فعالیت می‌کند که طبق نظرات و امتیازهای گوگل مپ دارای امتیاز 4.4 است. این کلینیک در حوزه‌های درمانی زیر خدمات مشاوره روانشناسی را به مردم شیراز ارائه می‌کند.

  • کودک و نوجوان
  • زوج و خانواده
  • نوروفیدبک

برای دریافت نوبت مشاوره از کلینیک آبان می‌توانید با این کلینیک تماس بگیرید.

راه‌های ارتباطی و آدرس کلینیک آبان

آدرس:خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 7، جنب بانک پاسارگاد واحد 4

تلفن:07132291737

امتیاز گوگل مپ:4.4

4- مرکز مشاوره ذهن زیبا شیراز

این کلینیک هم از نظر کاربران در گوگل مپ و شبکه های اجتماعی یکی از بهترین کلینیک های روانشناسی در شهر شیراز محسوب می‌شود. خدمات این کلینیک برای مشاوره شامل موارد زیر می‌شود که می‌توانید از طریق تماس تلفنی نوبت مشاوره خود را از کلینیک ذهن زیبا دریافت نمایید.

  • مشاوره فردی
  • کودک
  • اعتیاد
  • زوجین و خانواده

راه های ارتباطی و آدرس:

آدرس:خیابان عفیف اباد، عرفان منش، نبش کوچه 9

شماره تماس:09176200382

امتیاز گوگل مپ:5

برای دریافت نوبت مشاوره از این کلینیک روانشناسی در شیراز باید تماس بگیرید.

5- کلینیک روانشناسی آفاق

کلینیک آفاق هم یکی از سرشناس‌ترین مراکز مشاوره روانشناسی در شهر شیراز است که با توجه به نظرات مثبت در گوگل مپ و اینستاگرام از سمت مراجعین گذشته در این لیست قرار گرفته است. خدمات این کلینیک در مشاوره و کارگاه‌های عمومی گسترده‌ است. از جمله خدمات این کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره خانواده
  • فردی
  • تحصیلی

این کلینیک روانشناسی دارای وبسایت می‌باشد و می‌توانید از طریق وبسایت یا تماس تلفنی درخواست مشاوره خود را انجام دهید. این کلینیک سعی بر این داشته است تا از روانشناسان مجرب در تیم خود استفاده نماید که برخی از آنها را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  1. نرگس صادقی
  2. حمیدرضا بختیاری
  3. دکتر منصور سهیلی
بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شیراز از دیدگاه مشتریان

آدرس و راه ارتباطی کلینیک آفاق شیراز

آدرس:شیراز، خیابان هدایت غربی، نبش کوچه 14

شماره تماس:07132305218

امتیاز گوگل مپ:3.4

اهمیت مراجعه به کلینیک روانشناسی در شهر شعر و ادب، شیراز

با توجه به اینکه مراجعه به روانشناس در هر شهری جزء نیازهای اساسی مردم آن شهر محسوب می­شود، شناخت و آگاهی از روانشناسان و کلینیک­‌های مشاوره یک شهر حائز اهمیت به شمار می‌­آید. شناخت بهترین کلینیک روانشناسی در شیراز به شما کمک می­‌کند تا بتوانید به بهترین مشاور مراجعه کنید و به این ترتیب بهترین خدمات و راهنمایی­‌ها را نیز دریافت خواهید کرد. ما در این صفحه لیستی از بهترین کلینیک‌های روانشناسی در شیراز از نگاه و نظر مردم را ارائه کردیم. در ادامه به شاخصه‌هایی که باید به آن توجه کنید می‌پردازیم.

  • تیم متخصص و مجرب

داشتن تیم متخصص و مدیر توانمند از شاخصه‌های یک کلینیک روانشناسی خوب در شهر شیراز است.

  • محیط مناسب

یک کلینیک مشاوره خوب در شیراز باید دارای محیطی آرام و صمیمی باشد که برای مراجعه کنندگان احساس راحتی و امنیت را به وجود آورد.

  • حفظ حریم خصوصی

بهترین کلینیک روانشناسی در شیراز باید قوانین حریم خصوصی مراجعه کنندگان را به طور کامل رعایت کند و از انتشار اطلاعات شخصی آن‌ها به سایرین جلوگیری به عمل آورد.

امیدواریم در این محتوا توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی در شیراز یاری کرده باشیم و در رسیدن شما به سلامت روان نقش داشته باشیم.

۱۳ روز پیش ساعت توسط یه دوست