دوست تو

دوستت برای بدست آوردن سلامتی

پرپشت ترین موهای دونالد ترامپ افشا شد - با تصاویر

دکتر هارولد با دقت به رژیم دارویی روزانه دونالد ترامپ اشاره کرد. این متخصص پزشکی اظهار داشت که رئیس جمهور ایالات متحده آماده است تا برای داشتن موهای زیبا و پرپشت، خطر ابتلا به بیماری را به جان بخرد. این اظهارات نگرانی هایی را درباره مصرف بی رویه داروها و عواقب بالقوه آن برای سلامت رئیس جمهور برانگیخته است. دکتر هارولد با نگرانی به این موضوع اشاره کرد که ترامپ حاضر است به قیمت بروز مشکلات سلامتی، ظاهر خود را بهبود بخشد.

ترامپ حاضر است برای حفظ موهایش بیمار شود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، همچنان موضوع خبرهای جالب و جنجالی است، حتی یک ماه پس از آغاز دوره ریاست جمهوری وی. از زمان ثبت نام برای انتخابات آمریکا و پس از پیروزی در این انتخابات، به ویژه در روز مراسم تحلیف، ترامپ با بی اعتنایی به همسر جوانش "ملانیا" سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. اکنون نیز موهای عجیب وی تبدیل به موضوع داغ در فضای مجازی شده است.

راز موهای عجیب ترامپ از زبان پزشکش

پزشک مخصوص دونالد ترامپ

راز موهای عجیب و غریب ترامپ

وی همچنین با اشاره به سایر داروهایی که وی استفاده می کند گفت:” ترامپ همچنین از آنتی بیوتیک هایی برای کنترل “روزاسه” نوعی مشکل شایع پوستی و از استاتین ها مخصوصا “آسپرین بچه” برای کنترل کلسترول خون و چربی استفاده می کند. وی همچنین تاکید کرد که موهای ترامپواقعی است.

۲ ماه پیش ساعت توسط یه دوست