دوست تو

دوستت برای بدست آوردن سلامتی

دندان پر کردن بدون نیاز به دکتر دندان

اخیراً محققان ژاپنی موفق به ساخت نوعی خمیر دندان شده اند که امکان پر کردن حفره های دندانی را بدون نیاز به مراجعه به دندان پزشک فراهم می‌آورد. این نوآوری علمی می‌تواند به طور چشمگیری به بهبود بهداشت دهان و دندان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های درمانی کمک کند. این خمیر دندان جدید، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مواد نوآورانه، امکان ترمیم موقت حفره‌های دندانی را برای افراد فراهم می‌سازد تا بتوانند تا زمان مراجعه به متخصص دندان پزشکی، از سلامت دهان خود مراقبت نمایند.

امروزه پوسیدگی دندان یکی از شایع ترین مشکلات بهداشت دهان و دندان در جامعه است. دندان ها از چهار لایه مختلف تشکیل شده اند که در صورت تماس با اسیدهای موجود در دهان، این لایه ها می توانند آسیب ببینند. در نتیجه این آسیب، حفره هایی در دندان ها ایجاد می شود که نیاز به مراقبت و درمان دارند. بنابراین، افراد باید به طور مرتب از دندان های خود مراقبت کرده و در صورت نیاز، به متخصص مراجعه نمایند.

پر کردن دندان بدون نیاز به دندان پزشک

به تازگی یک تحقیق در خصوص راه جدید پرکردن دندان در ژاپن انجام شده است که در این پژوهش با چسباندن ماده ای شبیه مینای دندان به راحتی میتوان حفره دندان را پر کرد.

۲ ماه پیش ساعت توسط یه دوست